четвъртък, 3 февруари 2011 г.

Добре дошли в моя блог!


Здравейте, това е новият ми блог на тема Майли Сайръс и Селена Гомез.За да видите всичките ми публикации влезте в архив,където ще намерите новини относно двете сладурани.Тук ще намерите освен статии и интервюта и много снимки.Ще ровя като луда за да търся нови снимки.На повечето места аз ще пиша статиите,като ги превеждам от официалния сайт на Майли и този на Селена.Може би се чудите защо избрах Сайръс и Гомез?Просто всички си мислят,че има някаква война между тях,но за съжаление войната не тръгва от звездите,а от безмозъчните им фенове (не,че искам да обидя някой де).Според мен двете са прекалено различни за да ги сравняваме.Селена е невероятно сладка и залага на светли цветове.Също така е много талантлива актриса и добра певица.Майли е страхотна актриса и има невероятен глас (може би най-добрия в Дисни макар,че вече не е Дисни звезда).Тя залага на по-тъмните цветове.Е, има ли разлика?Според мен - да.

Няма коментари:

Публикуване на коментар